Levering

BucketBloom leverer i hele DK alle dage om året på nær Søndag. Du kan rolig vælge levering torsdag eller fredag, hvis du skal bruge dine blomster i weekenden, da blomsterne er dugfriske direkte fra gartneriet. 

Du kan enten vælge afhentning med Click´n Collect på vores blomsterværksted eller få leveret dine blomster helt til døren med bud i hele Danmark.

 

 

Du modtager et nyt trackinglink fra GLS, hvor du kan tracke dine blomster. Download evt. GLS app´en og benyt samme mail adresse som i din ordre. 

 

Betingelser

Vi tager forbehold for uforudsete forhindringer, så som trafik- og vejrforhold og andet, der gør, at chaufførerne måtte blive forsinkede. På leveringsdagen, modtager du en mail med et tidsinterval for din levering. Bemærk, at dette er en estimeret tid og der kan forekomme forsinkelser. Du kan altid ringe til os for oplysninger om præcist tidspunkt for levering. 

Vi har om vinteren givet vores Buckets hue og vinterjakker på. Det betyder, at du i vintermånederne ikke modtager dine blomster i vores signaturspande, men godt pakket ind i deres nye vinterjakker for at undgå frost ¨-og kuldeskader. Husk at snitte alle stilkene skråt inden du sætter blomsterne i vand og pas på med at stille dem for varmt i de lune hjem. Det er  vigtigt at sætte dem køligt i ny og næ for længere holdbarhed.

HUSK at angive i din bestilling, hvor vi må stille dine varer, hvis du ikke er hjemme.
Er dette ikke oplyst vil vi prøve at ringe dig op, så vi kan aftale, hvor vi kan stille dine blomster. En sådan aftale betyder, at det er dit ansvar. BucketBloom.dk kan derefter ikke garantere eller holdes til ansvar for eventuelle skader eller forringelse af kvalitet samt levetid af blomsterne.

Er du ikke hjemme, vil Bucketbloom.dk stille varerne på den anviste lokation. Det er dit ansvar, at der er fri adgang og at lokationen ikke bryder loven.
Hvis vi ikke kan få adgang til den anviste lokation, 
vil vi prøve at ringe dig op, så vi kan aftale, hvor vi kan stille dine blomster. 

Det er dit ansvar at sørge for, at den oplyste leveringsadresse er korrekt. Stemmer navn, adresse, husnr. og evt. etage ikke overens, leverer vi ikke varen. Er det ikke muligt for vores chauffør at komme til adressen, vil vi prøve at ringe dig op, og aftale nærmere. Er du ikke til at træffe på oplyste telefonnummer tager vi varen med retur til BucketBloom.dk's lager. Du vil i så fald blive opkrævet for hele beløbet samt fragt. Du har herefter mulighed for at afhente dine varer i op til 2 hverdage på vores lager, Ådalen 2, 4600 Køge.
Bemærk venligst, at BucketBloom.dk ikke længere kan garantere for varens kvalitet samt holdbarhed.

Ønsker du dine varer skal leveres igen opkræves du fragt til din zone. Kontakt da venligst Kundeservice. 

Når varerne er afleveret på det aftalte sted overgår ansvaret for varerne til dig. BucketBloom.dk påtager sig intet ansvar for tyveri, hærværk eller andre hændelser, der måtte overgå varerne efter levering.

Bucketbloom.dk fralægger sig alt ansvar, hvis temperaturen overstiger 20 grader eller under 0 grader.

Vores spande er 100% genbrug og du må gerne stille dem frem til os næste gang vi leverer til dig. Spandene inspiceres og genbruges til nye ordrer.

Vi har desværre ikke mulighed for at ændre en leveringsadresse, hvis ordren allerede er behandlet.

Er du ikke hjemme vil GLS stille dine blomster på det sted du har angivet ved din bestilling. 

Opbevaring af blomster 

Blomsterzonen hos os er ca. 6 grader.

Fra vi modtager varerne fra vores leverandører til de færdigpakkede ordrer afhentes af vores chauffører opbevares varerne i deres respektive temperaturzone på vores lager.

Vi bruger køl i alle vores biler, når de transporteres fra os til dig. På denne måde sikrer vi, at kølekæden altid overholdes.

Opbevaring af blomster 

Det koster 49 kr. at returnere dine varer retur til os. Kontakt os på kundeservice@bucketbloom.dk for at få tilsendt en returlabel.